Jump to navigation
Dies 19 i 20 de març
Dissabte 22 març, 17:30h
Dissabte 22 de març, 17:30h
Dissabte 22 de març, 18:30h
Dissabte 22 de març, 20h
Diumenge 23 de març, 11h
Diumenge 23 de març, 12h
Diumenge 23 de març, 17:30h
També et pot interessar
En el marc de les Festes de Nadal a Lleida, tornen a la ciutat, com és tradició, els Reis Mags d'Orient, per fer la seva Cavalcada i tornar a omplir els carrers de música, llum i il·lusió.
17:35h | Estació de Tren: Arribada dels Reixos 18:00h | Inici de la Cavalcada 20:00h | Balcó de la Paeria: Salutació dels reis a tots els nens i nenes, i entrega de les claus de la ciutat que obren totes les portes de Lleida.
Recorregut: Pl. Ramon Berenguer IV, Rbla. Ferran, Av. Francesc Macià, Av. Blondel, Av. Madrid, Pl. Espanya, i av. Blondel fins a Paeria
Espais accessibles, prioritàriament per a infants amb discapacitats: Rambla Ferran, 31, i avinguda Blondel, a prop de la plaça Sant Francesc. A més, el missatge de ses majestats des del balcó de la Paeria estarà interpretat en llengua de signes.
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
La Paeria, Ajuntament de Lleida
Web Festes Lleida Web La Paeria, Ajuntament de Lleida Web Nadal a Lleida