Jump to navigation
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Del 29 de novembre al 10 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Dijous 29 de gener, 20h
Concert de Chaqueta de Chándal, que tornen a la càrrega amb els seus sintes, les seves guitarres i la seva ironia més esmolades que mai. El trio barceloní acaba de publicar el seu tercer disc, 'Flema eterna', gravat i produït per Joan Colomo.
Amb el nou àlbum, Chaqueta de Chándal continuen el seu viatge cap a aquell lloc recòndit on es troben el pop, el krautrock i el punk, un camí per a valents que va arrencar amb lucidesa a 'Gimnasia menor' (2019) i 'Futuro, tú antes molabas' (2022).
Remei de Ca la Fresca seran els encarregats d'obrir el concert. Nascuts a les profunditats del Montseny en aquell desconcertant 2020, s'ha revelat en pocs anys com una de les bandes més inquietes, inclassificables i guerreres del nostre panorama musical. Mai amagats, sempre de cara, ara presenten el seu esperat segon àlbum, 'L'ham de la pregunta', produït per Ildefons Alonso (El Petit de Cal Eril) i Artur Piera.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Instagram Cafè del Teatre