Dia Mundial de la Poesia, 2025

Lleida commemora un any més el Dia Mundial de la Poesia i el Dia Mundial de les Persones amb Síndrome de Down, amb un acte en el que el grup d'Empoderats de l'Associació Down Lleida llegiran el seu manifest per a la celebració d'enguany.
També es durà a terme la lectura del poema commemoratiu del Dia Mundial de la Poesia 2025 'Desamor', de Josep M. Llompart, en diversos idiomes; i un recital a partir del llibre 'L'Hotel París', del poeta valencià Vicent Andrés Estellés, a càrrec del grup format per Carles Sanuy, Xavier Monge, Enric Masip, Eloi Peralta i Pol Alonso.
Serveis Territorials de Cultura a Lleida, Centre de Normalització Lingüística de Lleida, Associació Down Lleida i Biblioteca Pública de Lleida
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.