Editorial Brillo, Sigui el que sigui el que vulgui dir, Centre de Documentació de la Panera, 2025

Seguint la línia expositiva del Centre de Documentació de la Panera, exposició de l'editorial Brillo, editorial centrada en generar propostes artístiques contemporànies que tenen lloc en el format llibre.
Editar per a generar possibilitats, recolzar i fer circular projectes i processos que troben sentit i forma en aquesta estructura. Brillo es un espai i marc d'acció sobre el que proposar i pensar, on cada artista crea un llibre i cada llibre es un brillo.
Amb aquest tipus de mostres es pretén donar suport i difusió a les publicacions especials, als llibres d'artista i a les editorials que, com Brillo, els editen, i per això la Panera els dedica un espai per a la seva presentació.
Diumenge 15 de juny, a les 12h
Anna Roigé
Entrada lliure
Centre d'Art la Panera
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.