Jump to navigation
Diumenge 1 de febrer
Del 30 de gener a l'1 de febrer
Del 30 de gener al 3 de febrer
Del 31 de gener al 3 de febrer
Del 31 de gener al 4 de febrer
Divendres 6 de febrer, 20:30h
Quarta edició de Lo Crit, la Fira del Llibre Crític de Ponent, que torna amb un seguit de propostes com ara recitals, taules rodones i contacontes, a més de parades de llibres a càrrec de diverses llibreries i editorials.
Parades de llibres a càrrec de: Biblioteca Anarquista Maria Rius (Lleida) | Editorial Fonoll (Juneda) | Editorial Karwán (Cubells)| Llibreria El Genet Blau (Lleida) | Llibreria la irreductible (Lleida) | Ònix Editor (Lleida) | Pagès Editors (Lleida) i Revista Plec (Lleida)
10:00h | Inici de la fira 10:30h | Rebuda de les biblioteques 11:00h | Crits en vers 12:15h | El dret de l'habitatge en perill 17:00h | Acte infantil. Conta contes de la terra 18:00h | El sector primari a la cruïlla
Assistència lliure i gratuïta
Lo Crit
Instagram Lo Crit