Jump to navigation
Del 28 de maig al 13 de juny
Del 9 al 15 de juny
Del 10 d'abril al 21 de juny
Dies 8 i 22 de juny
Dies 8 i 22 de juny, 10:30h
De l'1 d'abril al 22 de juny
Diumenge 22 de juny, 11h
Dies 8 i 22 de juny, 12h
Nova edició del cicle Trobades amb…, que en aquesta ocasió compta amb Rita Puig-Serra, on traçarà el recorregut que l'ha portat a ser una de les fotògrafes amb més projecció del moment.
Presentació a càrrec de Xavi Menós, fotògraf, creador de continguts digitals i col·laborador habitual del diari Segre. Ha creat continguts digitals per Shakira, Coldplay, l'escriptora Elvira Lindo o l'editora de moda Nina García.
La fotògrafa Rita Puig-Serra combina encàrrecs comercials amb projectes personals. Gràcies a la seva formació com a humanista, el treball de la Rita sempre guarda un vincle molt estret amb la literatura, amb la manera d'explicar què fa que algú sigui com és, és a dir, com la identitat es redefineix en el transcurs vital.
Al llarg de la seva trajectòria, i en especial al seu últim llibre, 'Anatomy of an Oyster', publicat per Witty Books, explora l'essència de les relacions humanes i el poder que tenen l'amor, la mort, la sort i la memòria per configurar-les.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web CaixaForum Lleida