Jump to navigation
Divendres 11 de juliol, 22:30h
Divendres 11 de juliol, 21h
Divendres 11 de juliol, 21:30h
Divendres 11 de juliol
Dies 11 i 12 de juliol
Dissabte 12 de juliol, 21h
Dissabte 12 de juliol, 20h
Dissabte 12 de juliol, 22:30h
18a edició de la Festa de la Música, una celebració internacional que té lloc el dia 21 de juny, el primer dia de l'estiu a l'hemisferi nord (el dia més llarg de l'any), amb l'objectiu de promoure la música a través de dues vessants: que els músics aficionats surtin de manera voluntària a tocar al carrer i l'organització de concerts gratuïts, on el públic té l'oportunitat d'escoltar i de veure diferents intervencions de variats estils i orígens.
Es tracta d'una festa musical popular i gratuïta, on el públic té l'oportunitat d'escoltar i veure les actuacions de les escoles de música, així com les formacions locals que aquest dia surten al carrer i s'encarreguen d'apropar la música a la ciutadania.
L'esdeveniment combina tots els gèneres musicals i s'adreça a tota mena de públic amb l'objectiu de popularitzar la pràctica musical.
Consulta'l aquí (enllaç)
Gratuït
La Paeria, Ajuntament de Lleida
Web La Paeria, Ajuntament de Lleida Web Cultura Lleida