The Dust Queen

Un homenatge a la mítica banda britànica Queen per començar el Carnaval.
Benjamí Felip, veu. Oscar Gutiérrez, guitarra i veus. Ramon Codina, baix i veus. Gerard Luque, bateria. Pancho Marrodan, teclats. Josep M. Serra, teclats. Cristóbal Martínez, so. Convidats: Miquel Capilla, guitarra. Pere Guixé, piano. Josep M. Baldomà, teclats. Carlos de Arriba, piano.
Preu: 10€ - Reduïda: 8€