Jump to navigation
Divendres 30 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 17:30h
Dissabte 31 de gener
Aquest divendres 9 d'octubre alça el teló la 21a Temporada de Teatre a Tàrrega amb recital d'homenatge al gran Ovidi Montllor, protagonitzat per Mercè Sampietro, Eduard Iniesta i Llúcia Vives. Una vetllada musical i poètica que no us podeu perdre.
Enguany s'han complert 20 anys de la mort d'Ovidi Montllor. Les seves cançons també són un referent per les noves generacions. Són un testimoni i una actitud vers la vida, una filosofia que elogia el valor col·lectiu, la humilitat, la perseverança, la força creativa, la crítica sociocultural i el vaor de l'artista polifacètic compromès amb la vida. Mercè Sampietro, Llúcia Vies i Eduard Iniesta posen veu i cançó per apropar al públic la relació de l'Ovidi amb la poesia, les seves seleccions i la seva dimensió com a poeta, no només a través de les cançons sinó també de poesies pròpies i creacions inèdites. La selecció és fruit del llibre Ovidi Montllor, un obrer de la paraula de Jordi Tormo, i de la recerca feta per la seva filla Jana Montllor.
Entrades: 6 € (amfiteatre) · 8 € (llotja) · 10 € (platea)Abonaments (9 funcions): 60 € (amfiteatre) · 70 € (llotja) · 80 € (platea)
VENDA D'ENTRADES I ABONAMENTS· La Botiga del Museu (Carrer Major, 11), de 10 a 14h· Web www.tarrega.cat/teatreateneu· Taquilles del Teatre Ateneu, des d’una hora abans de cada funció Més informació: tel. 973 312 960 · infocultura@tarrega.cat