Jump to navigation
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Del 12 de desembre al 15 de febrer (2926)
Del 27 de setembre al 15 de febrer (2025)
Dilluns 16 de febrer, 18:00h
Del 29 de gener al 16 de febrer
Dimecres 18 de febrer, 18:00h
Dijous 19 de febrer, 19:00h
El projecte expositiu del comissari Carlos Martín (Granada, 1979), “Gestos iconoclastes, imatges heterodoxes” forma part de la convocatòria de suport a comissaris emergents COMISART.
Dirigida a promoure el comissariat en l’àmbit de l’art contemporani, COMISART és una convocatòria bianual en la qual es desenvolupen tres projectes expositius a partir de les obres de la Col·lecció ”la Caixa” d’Art Contemporani i la Col·lecció MACBA.
Una reflexió sobre la destrucció i la desmitificació de la imatge des de l’art contemporani. Parteix d’un principi nuclear: l’ambivalència que jau en tot acte iconoclasta, abordada mitjançant el treball d’artistes que posen en crisi l’estatut d’icones convencionals i, per tant, de les idees o les figures d’autoritat que hi estan associades. - See more at: http://www.neorgsite.com/lacaixa/caixaforum/2016/lleida/ca/expo2.html#sthash.5me5Tq56.dpuf
Més informació: Caixaforum Lleida