Jump to navigation
Del 6 de desembre al 13 de gener
Del 5 de desembre al 16 de gener
Dissabte 17 de gener
Diumenge 18 de gener
Del 16 al 18 de gener
Del 9 al 18 de gener
Del 21 de desembre al 18 de gener
Dies 17 i 18 de gener
Arriba la Festa Major de Baldomar! Un petit poble de la Noguera que reuneix cada final d'agost tot el jovent del Segre Mitjà! Aquests són els actes que ens han preparat els baldomarins i baldomarines!
14:00h Pregó anunciant les festes21:00h Escala en hi-fi
19:00h Portes obertes als cavalls de Baldomar amb petita demostració dels alumnes 22:00h Tradicional sopar de Germanor (coca i sangria) seguit de Bingo! A la Plaça De La Font 00:00h Ball de Nit a càrrec de Jordi, música i... a Ballar! 03:00h Dj Discomunio FL
09:00h Caminada popular amb la col•laboració de AE Baldomar i acaba amb capbussada a la piscina!! (Tots les persones inscrites tindran esmorzar i entrada gratuïta a la Piscina Municipal presentant el dorsal) -2 euros per persona 11:00h Cucanyes + guerra d'aigua 16:00h Campionat Texas Holdem a la Plaça De La Font- 20 euros per persona 18:00h Capgrossos d’esplugues i del Bruc a ritme dels Esporrets 19:30h Ball de tarda amb el grup Alma d'Ambient 00:00h Ball de nit amb el mateix grup 02.30h Septimo A i per acabar Disco Mòbil amb els " Petats sound sistema " fins que surti el sol!
12.00: Sardanes a càrrec de la Colla Sardanista Estol-Espígol d'Agramunt 14.00: LLevants a ritme de Batukada amb els Esporrets 16:30: Campionat de Botifarra d a la Plaça De La Font- 5 euros per persona 20:00: Ball de tarda amb l'artista Marc Oriol a ballar!
Bona Festa Major Baldomar!
I després de Baldomar quina festa major toca? Troba-les totes a la teva GUIA DE FESTES MAJORS DE PONENT