Fires i festes
,
2014
Del 4 al 7 de desembre
Diversos espais

Festa Major Torres de Segre

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Potser estàs buscant:

Et proposem:

DIJOUS 4 DE DESEMBRE

13:00h Des del balcó de l’Ajuntament es farà la proclamació de la Pubilla, Pubilleta, Hereu i Hereuet 2014-2015, juntament amb les Dames, Damisel·les i els Fadrins i Fadrinets i el Pregó de Festes a càrrec del Sr. Àngel Bustos Mate, que durant 33 anys ha estat al servei de l’oficina comarcal de l’Administració Agrària.

Tot seguit, i per als més menuts, es cremarà una Traca Infantil i es repartirà Pa Beneït per a tothom.

16:30h Cafè Concert a càrrec de l’orquestra LA SELVATANA amb cafè per a tots els assistents.

19:00h Sessió llarga de ball amb l’orquestra LA SELVATANA

A la Sortida del ball, a l’Avinguda del Segre hi haurà un espectacle de so, llum i colors amb el Castell de focs d'artifici.
 

DIVENDRES 5 DE DESEMBRE

10:00h Tirada de Bitlles del Torres B contra el Torres A, a la vora del Camp de Futbol Municipal de Torres de Segre.

11:00h Diverparc, amb inflables tipus Tobogan i multi obstacles, Casa de Boles i llits Elàstics per diferents edats.

12:00 Inauguració de l’exposició de fotografies: “Formes i textures de la natura” de la Societat Catalana de Fotògrafs de Natura (SCFN). Conferència inaugural a la Sala d’Exposicions (C/ Església, 1 baixos), a càrrec d'Albert Masó, biòleg, professor, fotògraf de natura i fundador de la SCFN.

16:30h Concert a càrrec de l’orquestra LA MARAVELLA.

19:00h Sessió llarga de ball amb l’orquestra LA MARAVELLA.

00:30h Concert amb TREMENDOS.

En acabar, M&C DJ's.
 

DISSABTE 6 DE DESEMBRE

09:00h Recorregut de caça al costat del CAMP DE TIR de Torres de Segre amb esmorzar pels assistents.

11:00h Grup d'animació infantil els Pepsicolen amb l’espectacle “Marremangu” al Poliesportiu.

16:00h Partit de lliga al Camp de Futbol Municipal, CE Torres de Segre - CF Vilanova de la Barca.

16:30h Concert amb l’orquestra NUEVA ETAPA.

19:00h Sessió llarga de ball amb l’orquestra NUEVA ETAPA.

00:00h Versions de música de tot tipus amb la NUEVA ETAPA.

02:00h FESTA FLAIXBAC amb els dj’s Carles Pérez i Carles Roca.

DIUMENGE 7 DE DESEMBRE

09:00h Diana Florejada a càrrec de la Banda de Cornetes i Tambors de les Borges Blanques i Juneda.

10:00h Jornada de Pesca Infantil a la Bassa del Camí Verd.

11:30h Cinema infantil a la sala d’actes de la Plaça Catalunya.

12:00h Gran ballada de sardanes amb el Club Sardanista de Torres de Segre, a la plaça Països Catalans, amb la Cobla Tàrrega.

16:30h Concert amb l’orquestra NUEVA ALASKA.

18:00h Exhibició de balls de saló a càrrec del GRUP RITMES de Torres de Segre i de les parelles Fátima & Edu i Eli & Aldo, mestres coreògrafs i ballarins especialitzats en Salsa, Rock, Cha Cha Cha.

19:00h Sessió llarga de ball amb l’orquestra NUEVA ALASKA.

00:00h Nit de versions amb NUEVA ALASKA.

02:00h DJ XAVI ALFARO (MAXIMA FM).

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1