Jump to navigation
Del 23 d'octubre al 18 de desembre
Del 15 al 19 de desembre
Divendres 19 de desembre, 19h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 21h
Dissabte 20 de desembre, 17h
Poetes a l’aula 09.00h Estel Solé explica Animals de Companyia als alumnes de l’Aula Municipal de Teatre, Sofía Castañón llegeix versos al col·legi Episcopal.
Mira’m i tasta’m 11.00h Visita dels poetes convidats al turó de la Seu Vella amb DESTÍ POESIA. 12.30h Tast de vins de Bodegues Cusiné i recital In vino veritas a la Seu Vella. 16.00h Visita dels poetes convidats a la 9a Biennal d’Art Leandre Cristòfol del Centre d’Art La Panera.
A disposar 18.15h Atenció al públic en general per part dels poetes participants al I Festival Internacional de Primavera DESTÍ POESIA. Km 2015 Lloc: Hotel AC 20.30h Recital-Espectacle Lleida, la llunyana Recital poètic en reconeixement a la trajectòria del poeta Jaume Pont. Direcció a càrrec d’Eduard Muntada Lloc: Teatre Municipal Julieta Agustí (Espai 3)
10.00h Encontre de creadors. Amb la participació dels poetes convidats i del públic assistent. Modera: Francesc Parcerisas Lloc: Sala Alfred Perenya de la Regidoria de cultura.
Mira’m i tasta’m 13.30-14.30h Carlito’s Ham amb DESTÍ POESIA. Lectura de versos a l’hora del vermut al Carlito’s Ham.
20.30h Recital-Espectacle Km 2015 Amb Mohammed Bennis, Josep Borrell, Sofía Castañón, Marc Granell, Aurora Luque, Jaume Pont, Eduard Sanahuja, Estel Solé i Blanca-Llum Vidal. Direcció a càrrec d’Eduard Muntada Lloc: Teatre Municipal Julieta Agustí (Espai 3)
Programació de tots els dies del I Festival Internacional de Primavera DESTÍ POESIA Km 2015