Orgàsmic Trio

Llorenç Barceló, hammond.
Jordi Mestre, guitarra.
Gerard Masip, bateria.
Orgàsmic trio sorgeix amb la intenció de rememorar les formacions d'organ trio dels anys 50 i 60. El seu repertori es basa amb estàndards de jazz sense perdre l'essència del soul i el blues que tant caracteritzava a totes aquestes formacions.
Preu: 8€
Entrada anticipada al Cafè del Teatre, de dimarts a diumenge de 19 a 02h