Presentació llibre 'A l'ombra de Decameró, 14 relats eròtics'

La Biblioteca Tirant Lo Blanc de Belianes i l’Editorial Gregal organitzen la presentació del llibre ‘A l’ombra del Decameró, catorze relats eròtics’, una obra plural que és un recull de relats breus, un divertimento literari de 14 autors, homes i dones de diferents edats que es conjuren per escriure erotisme en l’actualitat.
L’acte de presentació comptarà amb la participació d’alguns dels seus autors, com Susagna Aluja, Pilar Blasco, Montse Rubinat i Ramon Erra, que explicaran com s’ha cuinat el llibre i també de les diferències entre la literatura eròtica i pornogràfica, dels ingredients necessaris per a la provocació sensual i de la literatura eròtica del nostre país.
En finalitzar la presentació, el Celler Comalats oferirà un tast dels seus vins a la sala gran de la biblioteca, on s’ha instal·lat per a l’ocasió l’exposició ‘Cosmoeròtic 1996-1997’, de Jordi Traphero, una petita mostra de pintures i instal·lació que tracten el tema de l’amor, la sensualitat i l’eròtic amb una estètica imaginativa, còsmica i espiritual.
Més informació al facebook de Biblioteca Tirant Lo Blanc
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.