Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 18h
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Diumenge 22 de febrer
Diumenge 22 de febrer, 12h
Diumenge 1 de març, 18h
Dissabte 14 de març, 18h
Embolic a la granja, de la companyia La Baldufa (obra recomanada a partir de 3 anys). Espectacle guardonat amb el premi especial pel seu contingut didàctic i la seva posada en escena en la 15ena Fira de Titelles de Lleida. Esdeveniment emmarcat dins del III Cicle de Teatre Familiar, Cicle que pretén engrescar a les famílies a anar plegats al teatre amb obres d'alt nivell artístic i educatiu.
Igual que en la segona edició, es col·laborarà amb el Banc dels Aliments, fent una aportació junt amb l’entrada de l’espectacle.
Entrada 3 euros més aportació al banc dels aliments. Les aportacions al Banc dels Aliments s’hauran de fer amb aliments bàsics en l’alimentació de les persones.
Altres obres programades en aquest cicle són:
- Diumenge, 16 de novembre, a les 18:00 hores: La Sireneta, de la companyia Festuc Teatre ( obra recomanada a partir de 6 anys).
- Diumenge, 21 de desembre, a les 18:00 hores: Gúlliver, al país de Lil·liput, del Centre de Titelles de Lleida. (obra recomanada a partir de 3 anys)