Jump to navigation
Del 15 de gener a l'1 de març
De l'11 de desembre a l'1 de març (2026)
Del 20 de gener al 7 de març
Del 26 d'octubre al 8 de març de 2026
De l'11 de desembre al 8 de març (2026)
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
Sant Cugat obra les seves portes de bat a bat en la nit més artística de l'any. Els diferents espais artístics de la ciutat (galeries, escoles, espais municipals d'exposició, tallers, etc) conformen aquesta Nit de l'Art que, enguany, compleix 15 anys de trajectòria.
Durant tot aquest temps, les activitats i els espais que hi participen han anat creixent, amb la qual cosa, l'edició de demà, tancarà un cicle obrint, a la vegada que n'obrirà un de nou per futures edicions en les quals es pretén renovar i repensar els diferents agents artístics de la ciutat. Podríem dir que aquesta celebració posa punt i final a un cercle per donar pas a una nova concepció d'entendre la iniciativa.
Com cada any, els espais involucrats tindran les porten obertes fins la mitjanit, amb exposicions i mostres que volen divulgar i promoure el consum de l'art. I fer-ho, no només des d'una vessant purament intel·lectual, sinó també comercial. Fer comprendre a l'espectador que allò que veu no és tan sols una forma d'enriquir la ment o un gaudi per a l'ànima, sinó una professió pels seus creadors, galeries, comunicadors i altres intermediaris, la manera que tenen tots ells de guanyar-se la vida. L'art té un valor i cal dignificar-lo.
Podeu consultar els diferents espais que hi participen aquí.