Espectacles
,
2019

Espectacle 'Cases' de Xesca Salvà

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

En el marc del Grec Festival, espectacle 'Cases' de l'escenògrafa Xesca Salvà, que combina acció i instal·lació i que comença en el moment en què se'ns donen uns auriculars i, asseguts de dos en dos davant d'una taula amb una maqueta, se'ns convida a escoltar un àudio. 

A cadascuna de les cases, s'explicaran històries íntimes protagonitzades per dones a partir d'entrevistes reals realitzades amb habitants de diferents ciutats. L'una és una àvia, l'altra no té llar, la tercera parlarà d'amor, de llibertat i de sexe, una altra confessa que és bruixa... Cada casa és una història. 

Només caldrà parar l'orella i seguir les instruccions, perquè no fareu d'espectadors i prou, sinó que, en manipular els objectes de dins de les cases, contribuireu decisivament al desenvolupament de cada història. 

Horari: 

Passis: 17:30, 18:15, 19:00, 19:45, 20:30 i 21:15h

Preu: 

8€ (comprar entrada aquí - enllaç)

Fitxa tècnica: 

Creació i disseny: Xesca Salvà.
Dramatúrgia: Jorge Gallardo i Guillem Serrabassa.
Veu en off: Esperança Crespí.
Creació electrònica: Quim Llorens.
Edició del so: Odil Bright.
Producció: Maria G. Rovelló

Organitza: 

Una producció de 'Projecte Cases' amb la col·laboració de Festival IF Barcelona i la Fundació Arrels i sobretot de moltes dones que, entre Barcelona, Mallorca i Cadis, ens han deixat les seves veus. 

Col·labora: 

Fundació Catalunya La Pedrera

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1