Jump to navigation
De l'11 d'octubre al 10 de gener (2026)
Del 29 de novembre al 10 de gener
Del 21 de desembre a l'11 de gener de 2026
Diumenge 11 de gener, 10:30h i 12h
Del 14 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Dies 3 i 18 de gener
En el marc del cicle 'Disseny en família', taller 'Objectes que creen objectes' per conèixer l'exposició permanent del museu 'Del món al museu. Disseny de producte, patrimoni cultural', que ens mostrarà la capacitat que el disseny té per canviar l'entorn humà i contribuir al benestar social. Un cop al taller ens iniciarem en la creació de motlles per a la fabricació de diferents objectes amb materials com ara ciment o xocolata.
*Activitat en grup guiada adreçada a famílies amb nens i/o nenes d'entre 6 i 12 anys. *Cal que porteu roba que es pugui embrutar.
Diumenges a les 11:30h *Durada: 2 hores
3€ per persona. Els menors han d'anar acompanyats d'un adult: nen/a (3€) + adult (3€). Places limitades (es recomana comprar l'entrada anticipadament). Venda online aquí (enllaç)
Museu del Disseny de Barcelona
Web Museu del Disseny de Barcelona Facebook Museu del Disseny de Barcelona