Jump to navigation
Diumenge 21 de desembre, 12h
Dies 20 i 21 de desembre
Diumenge 12 de desembre, 18h
Del 16 de febrer al 21 de desembre
Del 20 de setembre al 21 de desembre
Del 18 al 21 de desembre
Del 20 de setembre al 23 de desembre
En el marc del Barcelona Districte Cultural, representació teatral de l'obra 'Arma de construcción masiva' de José y sus hermanas, que busca preguntes, més que respostes, en un espectacle que vol allò que l'escola moltes vegades ni intenta: fer-nos qüestionar la societat i el sistema educatiu, que és el pal de paller per construir-nos i dibuixar-nos.
Són les cadiretes d’escola que van poblar la nostra infància un tron per recordar? Les va carregar el diable amb veritats que no han de ser qüestionades perquè són inqüestionables? L’escola ens ha de fer més grans, lliures i savis?
Entrada gratuïta. Es recomana fer-ne la reserva prèvia a través d'aquest enllaç o directament als diferents equipaments.
Dramatúrgia i direcció: Sílvia Ferrando. Repartiment: Francesc Cuéllar, Alejandro Curiel, Marta Díez, Glòria Ribera, Gemma Polo i Carolina Manero
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Web Barcelona Districte Cultural Facebook Barcelona Districte Cultural Facebook José y sus hermanas