Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril, 20h
Del 17 al 25 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 20:30h
Dissabte 25 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 00h
Diumenge 26 d'abril, 12h
Diumenge 26 d'abril, 18h
Concert de Cayana, formació musical encapçalada per la cantaora Anna Colom (acompanyant habitual de Rosalía), que casa ritmes d'arrel flamenca amb branques que ens fan viatjar a les dues ribes de l'Atlàntic.
Fondre-les i confondre-les fins que no se sàpiga quina és quina, ni d’on venen ni cap on caminen. Fondre-les i confondre-les fins que semblin una, formada per totes les que han acceptat contaminar-se per enriquir-se.
Entrada gratuïta *Es recomana fer-ne la reserva prèvia a través de www.districtecultural.barcelona o directament a l'equipament cultural.
Veu, composició i direcció musical: Anna Colom. Guitarra i arranjaments: Exequiel Coria. Baix: Nene Maya. Percussió: Lucas Balbo. Ball i panderos: Karen Lugo
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Web Barcelona Districte Cultural