Llibres
,
2021

Presentació del llibre 'L'ofici de vitraller'

Presentació del llibre 'L'ofici de vitraller', de Christopher W. Whall, traduït per Jordi Bonet, llibre on el vitrall, element solista de les arts decoratives, un tractament comparable a qualsevol de les altres arts (la pintura, la literatura, la música, la poesia, el teatre, etc.) si se'n coneixen a fons tots els secrets i possibilitats i si l'artista o artesà s'entrega plenament al seu ofici.

Amb la lectura del llibre s'aprenen els fonaments més mecànics de l'ofici, avui pràcticament oblidats, però també s'hi troben les raons, inquietuds i intencions dels artistes de finals del segle XIX i principis del segle XX.

A la presentació del llibre hi participaran Àngels Solé, Directora del Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya; Mª Lluïsa Samaranch, Sd Edicions i presidenta de l'A-Fad; Josep Maria Solies, Director del Museu de l'Hospitalet de Llobregat; Núria Gil, Dra. Història de l'Art en l'especialitat de vitrall. Membre de CVMA; i Jordi Bonet, traductor i restaurador de vitralls de J. M. Bonet vitralls.

Preu: 

Activitat gratuïta, amb aforament limitat

Més informació: