Jump to navigation
Del 26 de desembre a l'1 de gener de 2026
Del 25 de desembre a l'1 de gener
Del 26 de desembre al 3 de gener
Dies 2 i 3 de gener, 18:30h
Dies 26 de desembre i 3 de gener, 18:30h
Del 27 de desembre al 3 de gener, 18:30h
Del 25 de desembre al 4 de gener
Espectacle 'Ma mare i la invasió total', una peça teatral sobre la guerra a Ucraïna, plena de tendresa i ironia, escrita i dirigida per Saixa Deníssova i interpretada per l'actor Aleksei Iúdnikov, tots dos ucraïnesos exiliats a Barcelona a causa de la guerra, i amb la col·laboració del coreògraf Konstantin Chelkaev.
La dramaturga Saixa Deníssova narra la vida de la seva mare, Olga Ivànovna, nascuda a Kíív durant els bombardejos alemanys de la Segona Guerra Mundial i que avui resisteix a la ciutat sota la invasió russa.
Kíiv. Una dona gran participa en la defensa de la ciutat des del menjador de casa seva. Amb uns binocles de l'exèrcit observa la zona que se li ha confiat i té línia directa amb Zelenski. Refusa marxar.
Així comença 'Ma mare i la invasió total', un monòleg teatral que tracta la vida d'Olga Ivànovna, mare de l'autora de l'obra, que viu a Kíiv i va néixer en aquesta ciutat durant els bombardejos alemanys de la Segona Guerra Mundial, el 1941. Una vida atrapada entre dues guerres que tracen un pont d'històries d'amor i d'intimitat entre mare i filla, avui separades per aquest nou conflicte.
7€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
CCCB
Web CCCB