Jump to navigation
Del 12 de desembre al 10 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 10 de gener (2026)
Del 9 de novembre al 10 de gener
Del 3 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 13 de novembre a l'11 de gener (2026)
De l'11 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 27 de novembre al 13 de gener (2026)
Del 28 de novembre al 16 de gener
Nova edició del Festival IF Barcelona, de teatre visual i figures, que enguany pren el nom de Simposi IF Barcelona i ofereix una doble programació: d’una banda, trobades, projectes de recerca i ponències més enfocades al sector, i d’altra banda espectacles i tallers amb artistes i companyies.
A partir del lema ‘La mirada o el plaer de mirar’, la imatge com a eina narrativa i com a potencial dramatúrgic esdevé el centre d’aquesta edició d’IF Barcelona, amb un seguit d’encontres, activitats i pràctiques de pensament.
Espais: > Barcelona: Institut del Teatre | Arts Santa Mònica | Centre Cívic El Sortidor > El Prat de Llobregat: Teatre L'Artesà > Palau-solità i Plegamans: MIT Museu Internacional del Titella a Catalunya - Teia Moner > L'Hospitalet de Llobregat: Espai La Bayka
Consulta tota la programació aquí (enllaç)
IF Barcelona - Associació Interseccions
Web IF Barcelona Facebook IF Barcelona Instagram IF Barcelona