Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 18h
Divendres 20 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Dissabte 21 de febrer, 20h
En el marc de la 13a edició del Barcelona Districte Cultural, representació teatral de l'obra 'La segona millor', primer projecte de Berta Giraut i Ester Villamor, que ens endinsa en la figura d'aquella persona que resta a l'ombra, que està present, però que mai no arriba a estar en el primer pla, i com conviure amb aquest fet.
Què passa quan algú arriba al límit? Quan vol abandonar el ring, l’escenari, el quiròfan, la cuina, la botiga? Aquesta és la història d’una actriu que ho vol deixar, que diu: “Aquest és el meu últim personatge!”. No vol seguir intentant ser primera i s’ha cansat de ser segona. El seu somni i la seva il·lusió s’estan apagant.
Com agafar aquesta petita flama i tornar-la a encendre per no perdre-la del tot? Com captar aquest meravellós moment de rendició i fer-lo brollar i que desemboqui en llum de nou? Com navegar en els llimbs del no-res, de la pèrdua, i gaudir del viatge? Com fer-nos protagonistes?
Entrada gratuïta
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Facebook Barcelona Districte Cultural Web Barcelona Districte Cultural