Jump to navigation
Dijous 5 de febrer, 19:00h
Dijous 5 de febrer, 20:30h
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Dissabte 7 de febrer
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18:00h
Exposició 'Art en pedra', una mostra que celebra l'estructura de pedra de la Casa Milà —coneguda popularment com La Pedrera— i col·loca a l'interior de l'edifici d'Antoni Gaudí algunes de les talles tardanes de vuit escultors històrics, nascuts entre final del segle XIX i començament del XX.
Hans Arp, Louise Bourgeois, Eduardo Chillida, Naum Gabo, Barbara Hepworth, Henry Moore, Isamu Noguchi i Jorge Oteiza, que van ser pràcticament contemporanis; descriu els seus camins artístics, sovint paral·lels, per explorar aquestes noves vies d'expressió, i n'assenyala punts de confluència.
A banda d'aquestes obres abstractes, que entraran en un diàleg profund amb La Pedrera, una secció complementària permet veure que els «pioners» de l'escultura moderna han estimulat la generació següent —Stephen Cox, Luciano Fabro, Barry Flanagan, Cristina Iglesias, Anish Kapoor, Ettore Spalletti i Alison Wilding—, i també que la pedra ha estat inspiració de noves formes conceptuals de treballar.
De dilluns a diumenge: de 10 a 19:30h (últim accés: 19h) Tancat el 25 de desembre 1 de gener, horari especial: d'11 a 19:30 h (últim accés: 19h)
Penelope Curtis
12€ general | 10€ reduïda Comprar entrada aquí (enllaç)
Entrada conjunta a les exposicions 'MiróMatisse. Més enllà de les imatges', a la Fundació Joan Miró, i 'Art en pedra' a La Pedrera, de la Fundació Catalunya La Pedrera: 23€ general | Gratuït menors de 14 anys Comprar entrada conjunta aquí (enllaç)
Fundació Catalunya La Pedrera
Web La Pedrera - Casa Milà Web Fundació Catalunya La Pedrera