Espectacles
,
2025
Divendres 28 de març, 18h
Centre Cívic Urgell

Espectace de circ 'Ákri'

En el marc del Barcelona Districte Cultural, espectacle de circ 'Ákri', a càrrec de Manel Rosés. Un solo de circ d’un acròbata i una escala que explora el concepte de “llindar”. L’escala, que en aquest espectacle és aparell de circ i escenografia a la vegada, representa una zona de pas entre dos espais i, alhora, simbolitza un ofici i una forma de vida.

Sinopsi: 

Com vivim el temps que passa entre dos moments? Com habitem aquests no-llocs que, com una escala, no estan pensats per ser habitats? Com passegem pel llindar?

El mot άκρη (ákri) és una paraula grega que es tradueix com “llindar” o “límit”. Forma la primera part de la paraula composta ακροβασία (‘acrobàcia’), que es pot traduir com “passejar pel límit” o “caminar pel llindar”.

Preu: 

Entrada gratuïta, prèvia inscripció aquí (enllaç)

Organitza: 

Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1

Et pot interessar