Jump to navigation
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Dissabte 24 de gener, 10h
Diumenge 7 de desembre, 10:30h
Diumenge 7 de desembre, 15:30h
Dilluns 8 de desembre, 11:30h
Dies 6, 7 i 8 de desembre, 12h
Dies 12 i 13 de desembre, 18:30h
Diumenge 14 de desembre, 10:30h
Activitat familiar 'Passejades fantàstiques amb Cristina Iglesias', una experiència immersiva en l’obra de l’escultora de Cristina Iglesias, per descobrir en família com el món fantàstic i imaginatiu de l’artista se suma a les formes sinuoses de Gaudí.
Durant la visita dinamitzada a l’exposició 'Cristina Iglesias. Passatges', deixarem volar la imaginació i gaudirem de les sensacions d’una passejada per passadissos, laberints, pavellons suspesos i gelosies, i també ens abocarem a pous per buscar-hi al fons les referències naturals i literàries que conformen el món creatiu de Cristina Iglesias.
Després de traslladar les sensacions viscudes fent una instal·lació artística habitable que muntarem de forma col·laborativa entre tots, acabarem l’activitat amb una darrera passejada per les sinuoses formes de La Pedrera que ens portarà fins les golfes i el terrat.
*Idioma: català.
Dissabte 8 de novembre: 10:00h Diumenge 30 de novembre: 10:30h Dilluns 29 de desembre: 10:00h Dissabte 24 de gener: 10:00h
9,50€ | Gratuït menor de 3 anys (Compra l'entrada aquí - enllaç)
Fundació Catalunya La Pedrera
Web La Pedrera - Casa Milà Web Fundació Catalunya La Pedrera