Taller de ceràmica 'De la matèria a la forma', Museu Picasso, 2025

Taller de ceràmica 'De la matèria a la forma' a càrrec de Julieta Dentone, artista, escultora i ceramista argentina amb una pràctica de més de vint anys en el seu taller de Poblenou.
Una proposta que, a partir de l'anàlisi de les diverses tècniques artístiques i materials amb què va treballar Picasso, s'intentaran entendre els reptes a què es va enfrontar i els aprenentatges que en va extreure al llarg del seu procés artístic.
Un taller de quatre sessions per experimentar amb les diferents pastes ceràmiques, la creació del volum i el relleu, els pigments, l'engalba i les tècniques de l'esgrafiat i l'esmaltació, tenint com a referència l'obra de Picasso.
Cada dimarts, de 18 a 20h
40€ general | 20€ Amics del Museu Picasso (Inclou tots els materials)
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Museu Picasso
Web Museu Picasso
Instagram Museu Picasso
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.