Flamenco, de Granada a Bellmunt - Músiques de Terrer 2017

Bellmunt del Priorat, des de la prehistòria, és conegut per una terra rica en galena. Moltes cultures han gratat la muntanya per extreure-li l’ànima mineral. A principis del segle XX va ser l’època daurada de les mines i Bellmunt va acollir nombroses famílies de miners provinents de Granada. A la colònia s’hi podien sentir granaïnes, martinetes i buleries.
Amb la participació d’Adelaida Guerrero (ball), Yoel Bargas (ball), Jose Garrido (guitarra), Juanma Mora (veu) i Curro de Linares (cajón i duende).
Actuació emmarcada en la primera edició del festival Músiques de Terrer –un recull de músiques que beuen de les tradicions folklòriques, el patrimoni immaterial i la memòria col·lectiva presents al territori on interactua–.
10€ taquilla | 8€ anticipada (es poden adquirir a l'Ajuntament de Bellmunt del Priorat i a Entradium.com).
El preu inclou tast de vins.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.