Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 20:30h
Diumenge 25 de gener, 18h
En el marc de les Festes Majors de Falset, representació de l'espectacle de teatre i dansa 'Terra Baixa', obra d'Àngel Guimerà, a càrrec de La Corranda, dirigit per Josep Ahumada.
A les 18 i les 22h.
'Terra Baixa', 1897 d’Àngel Guimerà, aquesta obra assenyala el cim de la seva puixança creadora sent la seva obra mes popular. Nosaltres, transportem el drama d’una nena que es fa dona al moviment i des de l’interior.
Un home que es l’amo de tot i ho perd, per posar-se sota un llençol. Un món de tafaneres i enveges, que al so d’aigua, ens transporta el sentiment d’una incultura i una esclavitud consentida per un plat a taula. Una sinceritat en forma de paraula, una experiència en forma de dansa. Un aprendre a estimar des de el frec d’una carícia, el lliscar d’un moviment i la tendresa d’una mirada.
La nostra 'Terra Baixa' fa un passeig per tot el text d’Àngel Guimerà, coreografiant-lo fidelment a l’ordre, intensitat i dramatúrgia com es va escriure
10€ (Venda d'entrades a la Botiga de Festes)
Autor: Àngel Guimerà Adaptació i direcció: Josep Ahumada Adaptació teatral: Joan Martínez Coreografia: Josep Ahumada i Pep Hinojosa Mestre teatral: Joan Martínez.
Facebook Teatre l'Artesana de Falset Facebook La Corranda