Companyia Elèctrica Dharma, 2020


Del 12 d'abril al 13 de juny
En el marc de la jornada de cloenda de l'exposició 'Jugar amb foc', concert de la Companyia Elèctrica Dharma, la banda emblemàtica que durant tants anys ha posat música i ha fet moure a diverses generacions, ha tornat a l’estudi, després de deu anys, per editar el seu 25è disc 'Flamarada' (RGB Suports).
Escenaris d’arreu del món com als Estats Units, Sud-àfrica, Croàcia, Portugal, Suècia, Mèxic, Grècia, Eslovènia, Polònia, Hongria, Holanda, Mali o Brasil amb l’especial participació en el multitudinari festival Rock in Rio han fet de la Companyia Elèctrica Dharma tota una institució al nostre país.
Entrada gratuïta.
Aforament limitat, cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla
Accessibilitat física: Hi ha adaptacions per a que les persones amb mobilitat reduïda hi puguin accedir. Com poden ser les rampes, ascensors, passadissos amples…Web Companyia Elèctrica Dharma
Web Museu de la Vida Rural
Facebook Museu de la Vida Rural