Jump to navigation
Del 24 de gener al 31 de desembre
El Museu de la Vida Rural (MVR) de la Fundació Carulla comprèn totes les característiques de la vida tradicional a les viles i pobles de Catalunya, fent especial esment a la pagesia com a element primordialment destacat del món rural. Conté un variat fons de peces en exposició permanent relacionades amb la vida tradicional, la cultura, la pagesia, les arts i oficis artesanals, i la funció del museu és conservar aquest fons, autèntic pòsit cultural de la nostra societat.
Engloba també la difusió i divulgació de tot el que es troba relacionat amb la vida rural, fomenta la recerca etnològica i participa en investigacions i publicacions d'aquest caire amb tasques de conservació, restauració, documentació i difusió.
El MVR actua a més com a centre cultural obert, programant exposicions temporals que, a banda de fer incís en la temàtica etnològica del Museu, s'obre a qualsevol representació artística, esdevenint una infraestructura cultural de naturalesa polivalent a la Conca de Barberà.
De dimarts a dissabte: de 10:30 a 18:30h Diumenges i festius: de 10:30 a 14h
Horari especial a l’agost: De dilluns a dissabte: de 10:30 a 19:30h Diumenges: de 10:30 a 14h
Dies festius i diumenges en què obrim tot el dia: 12 d’abril, 24 de juliol, 15 d’agost i 11 d’octubre
Dies laborables en què obrim només durant el matí: 24 i 31 de desembre
Dies de tancament: Dilluns no festius (excepte a l’agost), 1 i 6 de gener, 27 de juliol, 25 i 26 de desembre
6€ general 4,50€ reduïda (Jubilats, pensionistes, estudiants, Carnet d’Alberguista, socis del RACC, socis de Plataforma per la Llengua, Carnet Cultural de la Ruta del Cister) 3€ exposicions temporals (Gratuïtes amb l’entrada al museu) Gratuït: menors de 18 anys, Carnet Jove, persones amb discapacitat, persones en situació d’atur, docents i membres de l’ICOM