Cultura ecològica: Imaginem futurs més sostenibles, Museu de la Vida Rural

Activitat 'Cultura ecològica. Imaginem futurs més sostenibles', una experiència que comença amb una visita temàtica al Museu per conèixer com era la vida al món rural fa escassament 100 anys i descobrir com, a través dels errors i encerts del passat, es poden imaginar futurs més sostenibles. Es reflexionarà sobre la cultura de l'aigua, la sobirania alimentària, l'agroecologia, les energies alternatives, les cures i la vulnerabilitat, la crisi climàtica… I tot a partir de les peces del Museu, d'històries, reptes i dinàmiques participatives.
L'experiència continua amb una ruta guiada per Drac Actiu en bicicleta elèctrica pel voltant del riu Francolí, passant pel Monestir de Poblet i gaudint dels paisatges que ofereix la Conca de Barberà. Es faran parades en diferents punts del recorregut i també a l'entrada del monestir, on s'oferirà un tast comentat de productes de proximitat a l'espai gastronòmic de la cooperativa Fet a la Conca.
*Durada: 3 hores
46€ | Aforament limitat, cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Museu de la Vida Rural, Drac Actiu, Fet a la Conca i Còdol Educació
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.