Espectacle 'Gizaki' + concert de Rombo al Museu de la Vida Rural, 2021

En el marc del cicle Nits culturals d'estiu a l'MVR, espectacle 'Gizaki' ('ésser humà' en basc) a càrrec dls ballarins Lali Ayguadé i Akira Yoshida i, tot seguit, concert de Rombo, grup de música i d'amigues format per la Clara, la Montse i la Núria.
'Gizaki' és una obra creada durant la quarantena causada pel Covid-19. En el marc de dos personatges coexistint en una habitació, Akira Yoshida i Lali Ayguadé analitzen a l'ésser humà: una reflexió sobre els mecanismes que ens són subjacents, tant a nivell físic (la forma o la complexitat de moviment que tenen les persones) com a nivell emocional (tot allò que no es veu, que no té imatge però se sent), i sobre el pont que uneix aquests dos mons.
Rombo va néixer accidentalment en un sopar l'estiu del 2012. De seguida van començar a sortir les primeres cançons, que van publicar al febrer del 2015 en un disc homònim, produït per David Rodríguez (La Estrella de David, La Bien Querida, Beef…).
Entrada gratuïta, amb aforament limitat.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç), o trucant al 977 870 576.
Museu de la Vida Rural
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.