Jump to navigation
Del 20 de setembre al 23 de desembre
Del 20 al 26 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Del 25 al 28 de desembre
Del 20 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre, 19h
Teatre 'El llarg dinar de Nadal', de Thorton Wilder a càrrec de la Companyia La Ruta 40. Una peça carregada d’humanitat, humor i tendresa, que convida al públic assistent a viure 90 anys a través dels seus 90 dinars de Nadal, perquè “només el temps pot curar-les, aquestes coses”.
*Premi Butaca 2015 Millor espectacle de petit format.
'El llarg dinar de Nadal' és un espectacle que proposa un joc teatral singular. Un fantàstic text que juga de manera molt particular amb el pas del temps. Amb un original mecanisme de concentració i acceleració, l’espectador veurà com passen per davant dels seus ulls quatre generacions d’una mateixa família, a través de 90 dinars de Nadal, en poc més de 60 minuts de funció i sense cap tall.
A cavall entre drama i comèdia, 'El llarg dinar de Nadal' és una reflexió sobre la vida i la mort, la família, i la tragèdia eterna i quotidiana del pas del temps.
17€ | Comprar l'entrada aquí - enllaç
Director: Alberto Díaz. Intèrprets: Marta Fíguls, Ignasi Guasch, Aina Huguet, Bàrbara Roig, Berta Giraut, Alberto Díaz i Jose Pérez-Ocaña. Espai Producció: La Ruta 40.
La Violeta - Ajuntament d'Altafulla
Web La Ruta 40 Facebook La Violeta Altafulla Web La Violeta Facebook Ajuntament d'Altafulla