Jump to navigation
Divendres 1 de maig, 10:30h
Del 15 de març a l’1 de maig
Diumenge 2 de maig
Del 30 d'abril al 3 de maig
Diumenge 3 de maig, 18h
Del 6 al 8 de maig, 20h
Divendres 8 de maig, 20h
Divendres 8 de maig, 21h
Espectacle 'Gran reserva' a càrrec de Rhum & Cia, un divertidíssim espectacle de pallassos molt gamberros. Una gran festa inacabable, esbojarrada i amb un ritme frenètic amb els millors moments de la trajectòria de la companyia i algun número nou.
Un maridatge d’humor hilarant fruit de les millors collites dels darrers anys, servit per un equip de sommeliers esvalotats (els reconeixereu pel nas vermell, signe inequívoc del càrrec).
Rhum & Cia tenen la beguda més poderosa per a la felicitat, un espectacle per als gourmets més exigents. Un brindis pels pallassos!
Durada: 75 minuts
7€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i Direcció: Rhum & Cia Intèrprets: Jordi Martínez, Joan Arqué, Roger Julià, Mauro Paganini i Piero Steiner Direcció musical: Pep Pascual Composició musical: Pep Pascual i Mauro Paganini Escenografia: Rhum & Cia
Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Web Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant Instagram Rhum & Cia