Jump to navigation
Dijous19 de març, 13:30h
Diumenge 22 de març, 11h
Dies 21 i 22 de març
Del 12 al 22 de març
Diumenge 22 de març
Del 13 al 29 de març
Mes de març
Dissabte 11 d'abril, 11:30h
En el marc de les Festes de Nadal, Salou s'omplirà de l'essència i tradició del vermut, celebrant un dels aperitius més emblemàtics, amb l'esdeveniment Fem el Vermut a Salou!.
Amb la participació de vint establiments destacats, visitants i residents podran gaudir d'una experiència gastronòmica única cada dia. Aquesta iniciativa es proposa reviure el vermut com a part essencial de les celebracions nadalenques, destacant la seva elaboració tradicional amb herbes aromàtiques i la seva estreta relació amb la identitat de la regió, especialment del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre.
>> Establiments participants: Huma | Cook and Travel | Mrkt Gastrobar | La Gresca | Malapecora Restaurant | Mesón Restaurante Pa i Oli | Circus Bar | Coffee Break Salou | Theatre Town | Vermuteria Cal Tito | Pizzeria l'Autèntica | Bar Pascual | Cafè Sol | 3 Sushi Salou | Tabaré Gastrobar | Famous Dave's | Pizzeria Cheers | Cafeteria Guay | El Totxo Taverna.
De 12 a 15h
AEH Salou
Ajuntament de Salou
Web Ajuntament de Salou Facebook Ajuntament de Salou