Maria Jaume, Ressaca a sa Platja, 2024

Concert de Maria Jaume, on presentarà 'Nostàlgia Airlines', el seu tercer disc, amb què confirma la translació a un pop cada vegada més electrònic, més ballable, més vital.
On ha quedat aquella malenconia que definia les cançons de la mallorquina? Segueix ben present, però ara conviu amb unes capes d'ironia i despreocupació que li queden la mar de bé. I arriba en un moment dolç, amb les expectatives altes després de la bona acollida dels singles que ha anat presentant el darrer any com 'Lo Que Romp Es Coret', 'Ressaca a sa platja' i 'Xin xin i bye bye'. Un pas més en una carrera musical ferma i consistent, després de sorprendre amb l'àlbum de debut 'Fins a maig no revisc' (2020) i consolidar-se amb 'Voltes i voltes' (2022).
Comprar entrada aquí (enllaç)
Intèrprets: Maria Jaume, Lluís Cabot, Joan Vallbona, Joan Torné i Lídia Facerias
Ajuntament d'Altafulla
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.