Exposició 'Més lloc per a la fosca', Museu de la Vida Rural, 2023

Exposició 'Més lloc per a la fosca. Una lectura ecocrítica de 'Solitud' de Víctor Català', una mostra col·lectiva que reflecteix la tensió d'una lluita somorta per redefinir el relat de la natura.
L’exposició proposa una lectura ecocrítica de la novel·la i estableix un diàleg entre l'univers mític, literari i visual, creat per Víctor Català/Caterina Albert i artistes contemporànies de diferents disciplines. A banda d’explorar altres aspectes de la natura a 'Solitud', part del contingut de l’exposició posa el focus en l'imaginari gòtic lligat al folklore i a la idea del sublim –la natura més feréstega–, des d’on l’autora qüestiona les "idees velles" que engrillonen les subalternitats de la dona i la natura.
> Artistes participants: Maddi Barber | Pilar Codony | Mireia Coromina | Alba G. Corral | Alba Lombardía | Carles Viarnès
Dissabte 18 de novembre, a les 12h
Elvira Prado-Fabregat
'Més lloc per a la fosca' forma part d’un projecte transversal d’investigació i creació i és una coproducció del Bòlit, Centre d’Art Contemporani. Girona, el Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla i el Museu de l’Escala.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.