Tast de les Mines, DOQ Priorat, Museu de les Mines, Bellmunt del Priorat, 2024

En el marc de la 29a edició de la Fira del Vi de Falset, nova edició del Tast de les Mines, un tast professional on hi haurà reunits tots els cellers de la part més sud de la Denominació d'Origen Qualificada Priorat (Bellmunt del Priorat, El Molar i El Lloar).
El tast de les mines mostra, doncs, les peculiaritats i el caràcter d'un paisatge i d'una terra en particular perquè el la DOQ Priorat és molt petita però molt complexa i aquests cellers i els seus vins singulars en són un exemple.
L'esdeveniment també estarà acompanyat per música en directe i tapes gastronòmiques del terreno.
>> Cellers participants: Casa Gran de Siurana | Álvaro Palacios | Gran Clos | Solà Clàssic | Clos Galena | Masbell | La Griba | Cellers Bartolomé | Costers del Priorat
>> Cellers convidats: Agrupació Vida (cellers emergents del Penedès) | Can Axartell ( Mallorca)
D'11:30 a 14h
40€ anticipada | 50€ taquilla
Comprar entrada aquí (enllaç)
Associació de Cellers de la Conca del Siurana
Ajuntament de Bellmunt del Priorat, Museu de les Mines i Consell Regulador de la DOQ Priorat
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.