Jump to navigation
Divendres 3 d'abril, 11h
Dies 3 i 4 d'abril
Dissabte 4 d'abril, 12h
Dissabte 4 d'abril
Del 30 de març al 5 d'abril, 12:30h
Del 28 de març al 6 d'abril
Dilluns 6 d'abril, 11h
En el marc de les Jornades per la Salut de les Dones, 6a edició de la Cursa de les Dones de Cambrils, enguany amb els lemes lemes #NomésSIésSI i #Respecta'm.
Una cursa reivindicativa i solidària que té l'objectiu de donar visibilitat a l'esport femení i alhora recaptar fons per la campanya #PelsValents a favor del Pediatric Cancer Center de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i la recerca del càncer infantil.
La festa lila, com a símbol de la lluita contra la violència de gènere, començarà a les 9h amb una sessió de zumba per escalfar motors, seguida de la lectura del manifest. A les 9:30 es donarà el tret de sortida de la cursa de 5 quilòmetres, amb un circuit molt més integrat a la població, que es podrà fer corrents o bé caminant. El punt de sortida serà el passeig de les Palmeres en direcció Salou fins a la rotonda del Nàutic, el varador Port Cambrils i la Rambla Jaume I, per tornar al punt d’inici i fer un segon tomb. En finalitzar, s’iniciaran les curses infantils.
14,6€ modalitat 5k | 2€ modalitat infantil
Cal fer inscripció prèvia, abans del 4 de juny, aquí (enllaç)
NatureTime i Ajuntament de Cambrils
Web NatureTime Web Ajuntament de Cambrils