Jump to navigation
Divendres 26 de desembre, 19h
Dies 25 i 26 de desembre
Del 15 de novembre al 27 de desembre
Dissabte 27 de desembre, 20h
Dissabte 27 de desembre, 21h
Diumenge 28 de desembre, 19h
Del 26 d'abril a l'1 de gener
En el marc del Festival Internacional de Música de Cambrils, concert de Marco Mezquida i Chicuelo, que tornen a unir el seu talent en un projecte únic que ja ha captivat públic i crítica d'arreu. Acompanyats del percussionista reusenc Paco de Mode, presenten 'Del alma', el seu nou treball discogràfic i punt culminant d'una trilogia que combina sensibilitat, virtuosisme i una complicitat artística excepcional.
Aquest concert és una invitació a gaudir d'un viatge musical ple de matisos i emocions, on es fonen els llenguatges del jazz, el flamenc, la música clàssica, el pop i les músiques del món. Un repertori de set peces que neixen del diàleg sincer entre el piano i la guitarra, de la llibertat creativa i de l'exploració compartida, amb una sonoritat pròpia que defuig etiquetes.
'Del alma' és molt més que un disc: és una celebració de la música feta amb passió, des del cor, amb elegància i amb ànima. Un espectacle en viu que promet una experiència única sota les estrelles.
20h | Obertura de portes 22h | Inici del concert
25€ anticipada | 30€ taquilla Comprar entrada aquí (enllaç)
Marco Mezquida: piano Chicuelo: guitarra Paco de Mode: percussió
Ajuntament de Cambrils
Web Festival Internacional de Música de Cambrils Web Ajuntament de Cambrils