Jump to navigation
Dies 11 i 12 d'abril
Diumenge 12 d'abril, 12h
Diumenge 12 d'abril, 18:15h
Diumenge 12 d'abril, 18h
Del 22 de març al 12 d'abril
Del 10 al 12 d'abril
3a edició del Flors Festival, una experiència única que teixeix les arts amb la natura, per experimentar el temps pausat, les trobades autèntiques o la llum que passa a través de les fulles dels arbres.
El Flors Festival és més que un festival lúdic, arriba, subtilment, a remoure consciències. A mostrar una vida alternativa més coherent amb l'entorn natural. A viure-ho com una aventura, com un retorn a allò salvatge, a l'essència.
Tres dies farcits de propostes com tallers, dansa, teatre, música i moltes sorpreses per celebrar la primavera, les pluges, en una programació que vol fer un homenatge als homes i dones de la pagesia del territori, amb espectacles que reflexionen al voltant de la importància del seu llegat.
Consulta'l aquí (enllaç)
Diversos preus. Compar entrada o abonament aquí (enllaç)
Web Flors Festival Instagram Flors Festival