Taller fotogràfic 'Els paisatges de la pedra seca', Museu Terra, 2025

Taller fotogràfic 'Els paisatges de la pedra seca', on els i les participants descobriran el paisatge de la pedra seca dels entorns de l'Espluga de Francolí a través d'una ruta fotogràfica guiada pel fotògraf professional Jordi Barreras i per l'expert en aquest tipus de construccions Manel Martínez. Al llarg del recorregut, aprendran a observar el territori i a captar-ne l'essència mitjançant la fotografia.
S'hi treballaran aspectes bàsics com la llum, la composició i el valor narratiu de la imatge. Els i les participants aplicaran aquests coneixements en un projecte fotogràfic propi. No calen coneixements previs de fotografia ni càmeres professionals: les imatges es poden realitzar amb el mòbil.
És un curs obert a tothom, adreçat a un públic molt divers: des de famílies amb infants fins a la gent gran.
De 10:30 a 14h
12€
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Museu Terra
Accessibilitat física: Hi ha adaptacions per a que les persones amb mobilitat reduïda hi puguin accedir. Com poden ser les rampes, ascensors, passadissos amples…Web Museu Terra