Jump to navigation
4a edició de l'HospiBrick & Click, la fira conjunta de LEGO i Playmobil més gran de Catalunya, que tornarà a convertir l'Hospitalet de l'Infant en punt de trobada per als amants de les construccions.
L'esdeveniment comptarà amb més de 300 metres quadrats d'exposició. El públic hi podrà admirar 12 diorames de Playmobil i uns 120 m² de creacions de LEGO —40 m² més que en l'edició anterior—, muntats per membres de les associacions Somosclicks (Playmobil) i Hispalug (LEGO).
A més de l'espai expositiu, hi haurà dues parades de venda especialitzada i una zona de jocs amb bricks de LEGO per als més petits.
L'associació Estemaquí, entitat local que treballa per donar veu i visibilitat als infants amb capacitats diferents i oferir suport a les seves famílies, disposarà d'un estand propi per recaptar fons mitjançant la venda d'articles solidaris.
Dissabte 21 de març: De 10 a 13h i de 16 a 20h Hores tranquil·les: de 10 a 11h i de 16 a 17h
Diumenge 22 de març: De 10 a 13h i de 17 a 19h Hores tranquil·les: de 10 a 11h
2€ general | Gratuït menors de 10 anys Amb l'entrada numerada, els i les visitants participaran en els sortejos diaris de diversos sets de Playmobil i LEGO.
Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Facebook Somos clicks Web Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Dissabte 7 de març, 18h
Dies 7 i 8 de març
Dissabte 14 de març, 17h
Dissabte 14 de març, 18h
Diumenge 15 de març
Diumenge 15 de març, 11h
Diumenge 15 de març, 17:30h