IV JORNADES SOBRE LA COMUNICACIÓ organitzades per Ràdio l'Hospitalet de l'Infant i l'Antena del Coneixement de la URV de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant.
La segona conferència "Darrera de la càmera" anirà a càrrec de Dídac Atzet, productor i redactor de ràdio i televisió barceloní.
Dídac Atzet
Va néixer a Barcelona l’any 1985 i és llicenciat en Comunicació Audiovisual. Actualment és cap de Comunicació, Premsa i Relacions Públiques de la companyia Mag Lari S.L. Responsable de comunicació del club de natació sincronitzada i cap de premsa i relacions internacionals d’Anna Tarrés.
Responsable de comunicació de la Fundació Escoles Garbí – Pere Vergés
Va ser redactor i productor durant dues temporades del programa El Club, de Televisió de Catalunya, presentat i dirigit per Albert Om. Redactor de seccions, entrevistes i productor de directes, connexions i reportatges especials. I va ser redactor amb pantalla del programa InfoK del Canal Súper 3. També a TV3 ha estat productor dels serveis informatius i de programes com Àgora, El cor de la ciutat, programa especial Benet XII visita La Sagrada Família i Diada del dia 11 de setembre
En ràdio ha estat productor del programa El Suplement d’Estiu de Catalunya Ràdio.