Conferència 'Fons cartogràfics de l'Observatori de l'Ebre (...)'


De l’11 de gener al 28 de juny
Amb motiu de la 21a Setmana de la Ciència a Catalunya, l'Observatori de l'Ebre obrirà les seves portes al públic amb una conferència a càrrec de la Dra Carme Montaner (Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, ICGC) on s’hi presentarà la història de la cartografia del Delta de l’Ebre i el fons cartogràfic històric de la biblioteca de l’Observatori, que està essent digitalitzat per l’ICGC. Els assistents a la jornada també podran gaudir d’una mostra de mapes antics i d’una visita guiada a les instal·lacions del centre.
La jornada, d’accés lliure i gratuït (fins al límit de les places disponibles), consta del següent programa:
11:00h - Conferència 'El fons cartogràfic de l'Observatori de l'Ebre i mapes antics del Delta', a càrrec de la Dra. Carme Montaner, Cap de la cartoteca de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.
12:00h - Exposició: mostra de mapes antics de l'Observatori de l'Ebre.
12:00h - Visita guiada als pavellons solar, meteorològic i sísmic, a càrrec dels mateixos investigadors de l'Observatori.
11:00 - 13:00h - Sessió d'urban sketch: activitat de dibuix a l'aire lliure, en un circuit guiat i tancat.
Més informació:
www.obsebre.es
Telèfon: 977 50 05 11