Jump to navigation
Divendres 8 de maig, 20h
Dissabte 9 de maig, 18h
Dies 8 i 9 de maig
Dissabte 9 de maig, 19h
Dissabte 9 de maig
Diumenge 10 de maig, 18h
Diumenge 10 de maig
Espectacle 'Údul', la darrera creació de la companyia de circ Los Galindos, Premi Nacional de Cultura 2016. Un espectacle que es desenvolupa a l’interior d’una iurta, una carpa de 9 metres. El gènere del vodevil serveix d’inspiració per a la creació d’un espectacle de circ visceral on l’objectiu dels personatges que hi surten, per sobre de tot, és seguir existint.
*Recomanat a partir de 7 anys.
A les 12 i a les 18h
Los Galindos afronten un exercici de recerca i redescobriment de les capacitats corporals i de confrontació emocional de l’individu amb ell mateix. Paisatges on l'encontre i la desavinença conviuen en la proximitat d'un espai definit per l'ambigüitat. Circ d'entranya, visceral i simple on els personatges busquen desencallar les situacions per seguir existint, amb tenacitat, amb naturalitat. Si cal, fins a la hilaritat.
10€ Venda anticipada online
Direcció artística: Bet Garrell i Marcel Escolano – Los Galindos Concepte i creació d'artistes a pista: Sílvia Capell, Bet Garrell i Marcel Escolano Tècnic i constructor: Benet Jofre Intervencions artístiques externes: Roberto Magro, Enric Ases, Michel Dallaire i Bina Rieck Escenògrafa: Los Galindos Vestuari: Perturbado de Ponzoña Plàstica, atrezzo i concepcions tèxtils: Txell Janot i Los Galindos Il·lustració: Laia Puig Ajuda a la sonorització: Kiku Vidal i Yvonne Miraille Vídeo: Oriol Aubets Distribució: Txell Bosch Producció: Los Galindos Co-producció: Kulturzentrum Tollhaus Karlsrhue – Alemanya / De Mar a Mar – Pyrénées de Cirque – França / Espanya
Web Teatre Auditori Felip Pedrell Web Companyia Los Galindos