Jump to navigation
Del 10 d'abril al 20 de desembre
Del 15 de novembre al 21 de desembre
Del 17 de maig al 31 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
A partir del 29 de juliol
Del 6 de desembre al 5 de gener
Primera edició del festival de cinema especialitzat en pel·lícules que difonen i promocionen destinacions turístiques (públiques i privades) d’arreu del planeta, amb una clara vocació internacional.
Amb una secció molt potent de documentals que posin el focus en l’experiència del viatge i el respecte al medi ambient, i una altra de comunicació corporativa, pensada per difondre accions i projectes impulsats per fundacions, ONG’s, associacions o empreses compromeses en el desenvolupament sostenible, el manteniment de l’entorn natural, el paisatge i la biodiversitat. Així com per aquells treballs cinematogràfics que més enllà del viatge i del plaer per viatjar mostrin també la relació harmònica de l’home amb el paisatge i amb l’entorn natural.
És el primer festival especialitzat en aquesta temàtica que s’organitza a Catalunya i l’Estat espanyol i naix amb el partenariat d’ART e TUR, Festival Internacional de Cinema Turístic de Portugal. La voluntat és posar el focus en films que difonguin destinacions i allotjaments especialitzats en turisme de natura i familiar i a l’hora promocionin valors com el desenvolupament sostenible i el respecte amb el medi ambient.
Programa Complet (Enllaç)
Projeccions de pel·lícules: Entrada gratuïta
Més informació: Web Festival Terres Catalunya